10 produk harian jika Apple menciptanya

Jenama selalunya membuatkan setiap orang teringat produk hasilan yang dicipta. Contohnya, Mitsubishi. Umum mengetahui Mitsubishi merupakan pengeluar automotif yang berjaya tetapi ramai yang kurang mengetahui bahawa syarikat ini turut terlibat dalam perusahaan kertas. 

Begitu juga dengan Apple. Syarikat yang sinonim dengan nama Steve Jobs ini cukup dikenali dengan kelahiran iPhone, iPad, iMac dan Mac OSX.

Andai kata Apple ditakdirkan turut terlibat dalam bidang yang berbeza, apakah produk yang bakal terhasil? Mari kita telusuri imaginasi Gunso terhadap produk-produk harian yang akan dicipta oleh Apple.

 

10 produk harian jika Apple menciptanya

10 produk harian jika Apple menciptanya

10 produk harian jika Apple menciptanya10 produk harian jika Apple menciptanya10 produk harian jika Apple menciptanya10 produk harian jika Apple menciptanya10 produk harian jika Apple menciptanya10 produk harian jika Apple menciptanya10 produk harian jika Apple menciptanya10 produk harian jika Apple menciptanya

 

Sumber: Gusnyc.com

Previous
Next Post »

1 Komentar:

Write Komentar
Ris Ya
AUTHOR
Rabu, Ogos 29, 2012 10:04:00 PTG delete

i-pet amat menarik, tapi rasanya konsep seperti tu dah dibuat oleh kompeni jepun.
i-cycle pun menarik tapi tak boleh pecut laju la sbb pemegang pada tayar tu kecik sangat. Dan rasanya cepat rosak terutamanya pada tayar belakang.

Reply
avatar